Saturday, October 24, 2009

BIDADARI

[ss0x-prod-bidadari.jpg]



BIDADARI adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.






Keistimewaan Bidadari:


- Membantu masalah keputihan.
- Membantu mengatasi masalah sengugut.
- Membina rahim.
-Mengecutkan rahim.
- Mengecutkan otot faraj
- Menyempitkan faraj
- Menguatkan sistem kemutan
- Memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin
- Menambahkan kolagen dalam badan
- Mencantikkan kulit & menaikkan seri wajah
- Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
- Melegakan panas badan
- Menegangkan payudara
- Membantu merawat IQ
- Membekalkan tenaga segera
- Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan






Madu Asli - Memebekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan,membina buah pinggang dan menjadi pemangkin untuk mempertingkatkan sistem imunisasi tubuh.
- Sirih - Mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut. Membantu membina rahim dan sistem peranakan.
- Kacip Fatimah - Sangat baik untuk perempuan, terutama selepas bersalin bertujuan untuk menguatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.
- Akar Serapat - Digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba lain spt kacip fatimah dan lain-lain). Berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan.
- Kurma - Membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.
- Manjakani - Membantu masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj
- Jarum Emas - Meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual
- Serai - Membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal, dan sakit kepala. Pati minyak dalam serai membantu meredakan senak perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan. Membantu menurunkan suhu badan/sesuai untuk demam. Ia juga bersifatanti septik. Merangsangkan sistem badan dan bersifat pelali terhadap sistem saraf pusat.
Kaya dengan protien, serat, karbohidrat, dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.







Cara Pengambilan Bidadari
Buat pengguna baru, amat disyorkan agar anda detox (cuci usus) dengan Produk INTE CLEANSE supaya anda dapat kesan yang optimum dan memudahkan penyerapan zat dari produk mewah bidadari ini.
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam Bidadari pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula Bidadari, telah memberikan komen yang positif.

* Minum Bidadari - 2 sudu pagi dan 2 sudu malam.

* selepas 2 bulan, atau setelah masalah pulih sepenuhnya, minum Bidadari dengan sekali sehari bilah malam untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang bulan awal pengambilannya
LARANGAN :JANGAN AMBIL BIDADARI SEMASA DATANG HAID DAN SEMASA TEMPOH KEHAMILAN.




WM: RM53.00 | EM: RM58.50 | BRU: $29.50 | S’PORE: $28.50 ( Tidak Termasuk Kos Pos)




No comments:

Post a Comment